Politica de Retur
Fără retur pentru produse achiziționate
Societatea nu acceptă retururi pentru produsele comercializate pe Site, din următoarele motive:
- Natura specifică a materialelor de construcții (ex.: saci de nisip de cuarț), care pot fi ușor deteriorate, contaminate sau modificate după deschidere/manipulare.
- Posibile diferențe de lot, granulație, umiditate, factori care pot afecta calitatea produselor la revenirea în stoc.
2. Excepții / Reclamații pentru produse neconforme
- În situația în care produsul livrat prezintă defecte de fabricație sau neconformități grave față de comandă (ex.: cantitate eronată, produs total diferit), vă rugăm să ne contactați în maxim 24 de ore de la primirea coletului, pentru a analiza cazul.
- Ne rezervăm dreptul de a solicita dovezi foto/video și vom găsi o soluție (înlocuire sau rambursare parțială, după caz).
3. Limitări
- Desfăcând sacul/materialul, clientul acceptă implicit condițiile de utilizare și imposibilitatea returnării, decât în măsura în care legea o impune expres (defect de fabricație, neconformitate etc.).
- Odată ce produsul a fost folosit sau amestecat cu alte materiale, nu se mai poate returna.
4. Reclamații și contact
- Orice reclamație se formulează prin e-mail la [introdu e-mail] sau la telefon +40 751 239 584.
- Vom răspunde în termen de 3-5 zile lucrătoare și vom încerca să soluționăm problema în mod amiabil.